Triatló

Run Fundacio Creu Groga

GRUPS I HORARIS

Aleví-Infantil

Dimarts: 18:30h a 19:30h a les Instal·lacions de la “Muntanyeta”

Dijous: 19:00h a 20:00h al Crol Centre ubicat al Centre Mèdic Creu Groga

Entrenador: Salvador Puig

Cadet-Júnior

Dimarts: 19:30h a 20:30h a les Instal·lacions de la “Muntanyeta”

Dijous: 20:00h a 21:00h al Crol Centre ubicat al Centre Mèdic Creu Groga

Entrenador: Salvador Puig

PREU: 37€

INSCRIPCIÓ i FITXA D’INGRÉS

LA FILOSOFIA

La filosofia del Club Esportiu Creu Groga en la modalitat de Triatló de moment no és competitiva, es volen potenciar els valors com la companyonia, l’empatia amb els companys, la superació personal, etc

El primer Triatló registrat és de l’any 1974, el que significa que la història d’aquest esport és molt curta però amb una progressió sorprenent.

La realitat és que la majoria de triatletes actuals o provenen d’un dels tres esports que componen el triatló o han iniciat la seva pràctica d’adults.

L’objectiu del Club Esportiu Creu Groga és donar a conèixer el triatló i potenciar des de la infància la seva pràctica.

OBJECTIUS

El triatló és per sí mateix un esport molt complert, on es treballen totes les qualitat físiques bàsiques: resistència, força, velocitat i flexibilitat.

En iniciar la pràctica d’aquest esport des de la infantesa, el que pretenem aconseguir, fent dinàmiques de joc i activitats específiques relacionades amb la cursa a peu, la natació i la bicicleta, és desenvolupar les habilitats motrius bàsiques que, de forma divertida i dinàmica, contribueixin a construir mapes motors que els facilitin una millor adaptació a l’hora de realitzar activitats esportives, quotidianes i de lleure.

A banda dels objectius motrius, des del Club Esportiu Creu Groga donem molta importància als objectius afectius i socials i a l’adquisició de tots els valors que la pràctica de l’esport ens pot aportar: companyerisme, superació personal, esforç, respecte pels adversaris, etc.

ELS VALORS

L’esport i els valors una manera de créixer.

Aquesta es la base fonamental del Club Esportiu Creu Groga.

Volem ajudar als nens i nenes a créixer d’una forma sana amb uns hàbits esportius i saludables inculcats des de ben petits.

ACTIVITATS

SWIM: LA NATACIÓ

L’objectiu principal en aquesta disciplina serà l’aprenentatge de la tècnica de crol, el guanyar confiança en aquest medi i la millora de la resistència.

Els entrenaments es faran a la piscina olímpica del Crol Centre (edifici Creu Groga). La piscina és descoberta i climatitzada durant tot l’any.

BIKE: CICLISME

En aquesta disciplina busquem la millora del domini de la bicicleta, equilibri, conducció, control, aprenentatge de quan fer ús de cada plat, aprenentatge de com fer les transicions i iniciant un treball de resistència.

Els entrenaments es faran al passeig marítim i en circuits tancats al trànsit, en la fase inicial de l’aprenentatge.

RUN: CARRERA A PEU

A la carrera a peu és important treballar la tècnica, tant corporal com a nivell respiratori. Cal iniciar un treball de resistència sobretot per que els nens aprenguin a mesurar un ritme que puguin aguantar en carrera contínua i cal fer una iniciació de treball de força a les cames mitjançant multi-salts i circuits per poder millorar l’amplitud de la gambada.

Farem algún entrenament específic a les instal·lacions de “La Muntanyeta” i també en circuits tancats al trànsit.

CLUB ESPORTIU FUNDACIÓ CREU GROGA

Carrer de Sant Jaume, 20-34