Waterpolo

GRUPS I HORARIS DE WATERPOLO

Escola

Preu: 25€/mes

Edats: 6 a 10 anys (nens i nenes)

Dissabte: 11:00 a 12:00h

Entrenador: Adrià Acosta

Infantils

Preu: 40€/mes

Edats: 11 a 14 anys (nens i nenes)

Dimarts i Dijous: 19:30h a 20:45h / Dissabte: 11:00 a 12:00h

Entrenador: Marc Guaita i Dani “Roma”

Adult Social (no competitiu)

Preu: 30€/mes

Edats: adults de totes les edats (masculí i femení)

Dimarts i Dijous: 20:15h a 21:30h / Dissabtes quinzenals: 12:00 a 13:00h (horari de dissabte pot modificar-se)

Entrenador: Adrià Acosta

Absolut (competitiu)

Preu: 40€/mes + Fitxa FCN

Edats: adults de totes les edats (només masculí)

Dilluns, Dimecres i Divendres: 20:10h a 21:30h / Partits com a local a les 13h

Entrenador: Dani “Roma”

INSCRIPCIÓ i FITXA D’INGRÉS

WATERPOLO_2

LA FILOSOFIA

El Waterpolo és un esport aquàtic en què dos equips de set jugadors cadascun intenten introduir la pilota en la porteria de l’altre conjunt. Es tracta d’un esport d’equip que combina la natació amb el domini de la pilota i la tàctica.

Com en la resta d’esports, el Waterpolo transmet una sèrie de valors com l’esforç, el sacrifici, el treball en equip, la responsabilitat o la companyonia.

El Waterpolo necessita de bastant entrenament, i això fa que els nens i nenes que ho practiquen s’hagin d’organitzar molt bé per poder dur a terme les seves responsabilitats i coordinar-les amb els entrenaments.

L’objectiu del Club Esportiu Creu Groga és donar a conèixer el Waterpolo i potenciar des de la infància la seva pràctica i els valors que sorgiran del treball en equip.

BENEFICIS GENERALS PER ALS NENS

Un dels millors esports per a nens i majors és la natació, els beneficis de la qual són de sobres coneguts. No obstant això, practicar natació pot resultar una miqueta avorrit per als nens que prefereixen els esports d’equip on comparteixen emocions amb els seus companys i desenvolupen la competitivitat enfront de l’equip rival.

Si estàs buscant el millor esport per als teus fills, pots optar pel Waterpolo, que a més de ser un dels esports més complets, resulta molt divertit pels més petits. Jugar en l’aigua sempre garanteix alliberar tensions, per la qual cosa resulta ideal com a activitat extraescolar.

Waterpolo Fundacio Creu Groga

BENEFICIS FÍSICS PER ALS NENS

Els beneficis físics de practicar un esport com el Waterpolo són molts. És un esport en el qual es posen en pràctica qualitats com la força, la resistència i la velocitat i, al mateix temps, estimula la coordinació, el sentit de l’orientació, l’equilibri i la lateralitat. El Waterpolo aporta molts beneficis tals com una millor circulació, una major capacitat pulmonar o l’enfortiment muscular entre d’altres. A més, la pràctica continuada del Waterpolo és ideal per corregir aquestes males postures dels nens que tantes lesions produeixen en el futur.

Hi ha un aspecte que poques persones tenen en compte però que és molt important. Es tracta de la nutrició infantil. Els nens tenen escassa cultura nutricional, un defecte heretat dels pares. En el Waterpolo ensenyem als nens a menjar de forma sana i equilibrada, buscant tots els nutrients que necessiten per al seu dia a dia i utilitzant els aliments com a font d’aquesta energia extra que necessiten per practicar aquest esport.

BENEFICIS EMOCIONALS PER ALS NENS

Si són molts els beneficis físics del Waterpolo, no són menys els beneficis emocionals. El Waterpolo és un esport d’equip on es desenvolupen valors com la competitivitat, però també la cooperació, la companyonia i la generositat. La relació que s’estableix entre els jugadors de Waterpolo, fins i tot de diferents equips, és de complicitat absoluta.

El Waterpolo com a activitat extraescolar és ideal per a nens que desitgen ser més comunicatius i sociables, perquè és un esport en el qual es coneix molta gent, i al no ser una activitat massificada, és probable que el teu fill conegui a Waterpolo a nens d’altres col·legis, d’altres barris, la qual cosa suposa un enriquiment en les seves relacions socials.

A nivell personal, el Waterpolo també es deixa sentir. Els nens aprenen en aquest esport que les coses s’aconsegueixen per mitjà del treball i de l’esforç. Finalment, descobreixen que l’esforç ha merescut la pena per l’emoció i la satisfacció de guanyar un partit. El joc net els transmet valors com l’honestedat i els campionats els ensenyen la necessitat de superar-se a si mateixos en cada partit.

SABIES QUÈ?

Coneix el reglament de Waterpolo