El CE Creu Groga de waterpolo guanya 15-8 al Club Waterpolo Garraf

El CE Creu Groga de waterpolo guanya 15-8 al Club Waterpolo Garraf

Els homes de Dani Roma jugaven per primer cop a Lloret on jugaran com a locals fins al mes de febrer. El partit va començar bé amb 2 gols molt seguits de Pizzi a la boia. Dani Muñoz de penal marcaria el 3-0. El Garraf va anotar amb un xut llunyà, però novament Dani Muñoz aconseguia trobar la xarxa. Oriol Martí que debutava a la porteria va estar molt solvent en tot moment. El primer parcial va ser de 4-1 pels calellencs.

El segon període començava amb moltes ocassions fallades per la mala punteria, cosa que va aprofitar el Garraf per fer 2 gols i acostar-se al marcador. Pizzi marcaria a la boia el 5-3 però el Garraf tornava a veure porteria. Adrià Jiménez marcaria després d’una passada llarga d’Acosta. Cisco va fer un bon gol, però el Garraf tornaria a trobar el gol. Dani Muñoz faria el 8-5 i el parcial fou de 4-4.

Malgrat ser superior el conjunt de Dani Roma, no va aprofitar moltes oportunitats per escapar-se en el marcador i el tercer parcial seria d’1-1 amb gol de Pizzi.

L’últim quart començava amb el marcador 9-6, Dani Roma va mentalitzar els seus per engegar la maquinària i aviat el marcador s’estiraria amb gols de Pizzi en home de més i Adrià Jiménez amb una jugada ben trenada. De nou un home de més aprofitat per Julio Jiménez suposaria el 12-6 i un contraatac acabaria amb un bon gol de Lluís Pizarro. El 14-6 seria obra de Julio al contraatac després d’una precissa passada del porter Aleix Aguilar. Als últims minuts amb el partit ja resol i un 6-0 de parcial, el Garraf va aconseguir marcar de penal i en superioritat, acabant el partit amb 15-8 i un últim període de 6-2.

Com sempre s’ha de destacar l’esforç de l’equip i la gran feina de l’entrenador Dani Roma, donant minuts a tothom i posant fil a l’agulla en els moments clau.

CE Creu Groga format per: Aleix Aguilar (p), Jordi, Cisco Roqué (1), Sergi Pizarro (5), Adrià Jiménez (2), Dani Muñoz (4), Rubén, Adrià Acosta ©, Lluís Pizarro (1), Julio Jiménez (2), Joel Jiménez, Tom i Oriol Martí (p).

El proper dissabte l’equip es desplaça a Tarragona per jugar a la piscina del CN Tàrraco.