El Club esportiu Fundació Creu Groga Calella no afluixa i goleja el CN Tàrraco

El Club esportiu Fundació Creu Groga Calella no afluixa i goleja el CN Tàrraco

L’equip de Dani Roma va ser molt superior en un partit marcat pel desordre, tot i això, l’equip es col·loca en primera posició de la taula.

El primer parcial va ser de 4-0 amb gols de Cisco Roqué al contraatac i Pizzi a la boia, més tard Lluís Pizarro va aconseguí 2 grans gols a la boia.

El segon parcial fou idèntic 4-0 aquest cop amb gols de Pizzi lluint-se a la boia en dues ocasions i d’Adrià Jimenez en un gol treballat amb una gran jugada col·lectiva i Julio amb una vaselina. La defensa era prou eficaç i Aleix deixava la seva porteria a 0.

El tercer període començava amb 8-0 al marcador a favor del Club Esportiu Fundació Creu Groga. El CN Tàrraco aprofitava per fer 3 gols seguits, tots ells des de llarga distància. Aviat contestaria l’equip de Dani Roma amb gols de Pizzi en dues ocasions i un de Lluís amb un gran revers. Parcial de 3-3.

L’últim període amb el partit ja sense opcions per als locals, veuria un millor joc dels calellencs que ampliarien la distància al marcador. Cisco amb un bon gol, 2 gols de Dani Muñoz al contraatac, Julio al contraatac i Pizzi. Oriol Martí va fer gala de bones aturades, tot i això el Tàrraco va trobar la xarxa en dues ocasions.

Finalment en els 2 últims minuts l’equip de Roma, sabent que els gols poden ser importants va ampliar encara més la distància amb 3 gols consecutius de Pizzi, Lluís i Cisco en jugades molt ràpides.

El resultat final va ser CN Tàrraco 5 – CEF Creu Groga 18

Del Club Esportiu Fundació Creu Groga van jugar: Aleix Aguilar (p), Jordi, Cisco Roqué (3), Sergi Pizarro “Pizzi” (6), Adrià Jiménez (1), Dani Muñoz (2), Marc P. , Adrià Acosta, Lluís Pizarro (4), Julio Jiménez (2), Txema i Oriol Martí.

La propera jornada enfrontarà  el Club Esportiu Fundació Creu Groga amb el Club Natació Igualada B a Lloret, el 24 de novembre a les 13:00h.