El Club Esportiu Fundació Creu Groga perd a casa contra el líder

Gen

El Club Esportiu Fundació Creu Groga perd a casa contra el líder

El Club esportiu Fundació Creu Groga ha perdut 8-14 contra el CN Badia B, líder de la lliga. Els homes de Dani Roma han lluitat fins al final contra el millor equip de la lliga.

Tant al primer parcial (4-6) com al segon (1-4) els calellencs han permès contraatacs fàcils encaixant 10 gols en 2 quarts.

Els gols al primer parcial han estat obra de Lluís a la boia amb un globus brillant que empatava el xoc, més tard Cisco amb un xut de 5 metres, el mateix tornaria a marcar en una superioritat ben jugada i Pizzi després d’una falta anotaria amb una gran canonada. Acabaria 4-6 el primer parcial.

El segon parcial seguiria la mateixa dinàmica que el primer però amb un atac gairebé estèril dels calellencs que només van poder veure porteria en una ocasió amb el gol de Pizzi. Parcial d’1-4 i 5-10 al descans.

El tercer parcial ha estat el millor dels calellencs., ja que s’ha aconseguit tancar la porteria amb una defensa molt sòlida i un joc d’atac molt tranquil per evitar els contraatacs. L’únic gol del parcial seria obra de Julio amb un bon llançament en home de més.

El darrer parcial ha estat de 2-4, tot i que els calellencs han lluitat fins als instants finals, no han pogut reduir més la distància. Els gols serien obra de Pizzi amb una falta fent gala de la seva potència de llançament i de Lluís a la boia en una jugada molt lluitada.

Tot i la derrota l’equip està satisfet amb el treball realitzat i amb moltes ganes d’afrontar la 2a volta que tot just ha començat avui.

Del CEF Creu Groga han jugat: Oriol (p), Jordi Nin, Sergi Vila, Pizzi (3), Adri Jiménez, Fito, Cisco (2), Marc P, Lluís Pizarro (2), Julio (1), Joel, Tom i Aleix (p).