El Club Esportiu Fundació Creu Groga perd en un partit molt igualat contra el CN Mirorisa B

El Club esportiu Fundació Creu Groga surt derrotat de la piscina del CN Minorisa B en un molt mal partit de l’equip. En línies generals l’equip no va tenir la intensitat necessària i la cooperació entre tots va ser gairebé inexistent. Aquests aspectes sumats a les decisions arbitrals clarament desfavorables (16 expulsions (2 penals) en contra i 6 a favor) van decantar la balança a favor dels manresans en l’últim mig minut de partit.

El primer quart va ser de 2-1 amb un gol anotat per Pizzi en una superioritat acabada amb xut amb bot al pal curt.

El segon quart va ser el millor dels CEF Creu Groga. Roma va rotar l’equip i el joc va ser prou bo, com a resultat parcial d’1 a 3 que deixava el partit amb 3-4 al descans. Els gols van ser de Cisco amb un xut en superioritat ben moguda, Fito amb un xut llunyà que va agafar al porter per sorpresa i Pizzi amb una gran acció.

El tercer quart va ser un intercanvi de gols que va acabar amb 4 dianes pels locals i 3 pels calellencs, de manera que el partit quedava empatat. Pizzi, Joel amb un xut creuat i Lluís amb una gran definició a la boia foren els autors dels gols calellencs.

L’últim quart començava amb 7-7, una acció molt ràpida a la boia va acabar amb un golàs de Lluís tocant el pal. Els manresans empatarien però Fito donaria de nou avantatge al marcador amb un bon xut pel pal curt. Els locals tornarien a empatar però Pizzi marcaria el 9 a 10 amb un xut pel curt. A partir d’aquí va tocar patir. 6 expulsions en contra en els 5 darrers minuts de partit i un penal. Els manresans van empatar amb una superioritat, seguidament en tindrien el penal que fou aturat per Aleix i després seguirien en superioritat que si que van culminar en gol.

Pels de Dani Roma van jugar: Aleix (p), Jordi, Cisco (1), Pizzi (4), Adrià Jiménez, Fito (2), Rubén, Sergi Vila, Lluís (2), Julio, Joel (1) i Tom.

Gerra d’aigua freda per l’equip entrenat per Dani Roma que encadena 4 derrotes consecutives. Tot i això queda molta lliga per disputar i el proper partir serà per fi a la piscina del Crol Centre de Calella davant del CN Reus Ploms

Resultat final:

CN Minorisa B 11