El Club Esportiu Fundació Creu Groga s’emporta la victòria davant el CN Sallent

Des

El Club Esportiu Fundació Creu Groga s’emporta la victòria davant el CN Sallent

Els nois del Club Esportiu Fundació Creu Groga no van començar gens bé i tot i les bones aturades d’Oriol Martí, van permetre 2 gols sallentins ben aviat. En els últims instants del primer quart el CN Sallent va posar el 2-3 al marcador.

Al segon quart els homes de Roma van trobar la tecla i Julio va empatar a 3 amb un xut creuat a l’escaire en superioritat. Cisco va fer el 4-4 amb un globus llunyà que va entrar amb una mica de suspens. Els sallentins van marcar el 4-5, però Lluís a la boia va marcar un gran gol que suposava el 5-5 al descans.

Certament l’equip no estava jugant bé i estava concedint moltes facilitats, després del descans amb la gestió de Roma, el CEF Creu Groga van començar molt intensos i els sallentins es van veure molt superats. El tercer parcial acabava amb un 4-0 a favor dels calellencs i nota a important a destacar, Aleix Aguilar va deixar la seva porteria a 0 en tot el quart.

L’últim parcial era qüestió de seny. Els sallentins reduirien distàncies pero no va ser suficient. Un gol de Cisco i un altre d’Adrià Jiménez els hi va deixar sense opció i el Club Esportiu Fundació Creu Groga es van endur la victòria per 14 a 8.