El Club Esportiu Fundació Creu Groga trenca la mala ratxa de resultats contra el CN Reus Ploms

Els calellencs s’imposen (sense sorpreses) a la piscina del Crol Centre de Calella.

L’equip del Club Esportiu Fundació Creu Groga afrontaven el primer partit de l’any a Calella contra un rival que estava a només 1 punt a la taula. Els homes de Dani Roma han plantejat un partit amb una bona defensa i un joc d’atac calmat sense precipitacions. Tots els xuts reusencs s’han topat amb un inspirat Oriol Martí. El primer parcial ha acabat amb 1-0 amb el gol de Dani Muñoz “Fito” de falta.

El segon parcial ha sigut més intens, els reusencs han començat a estar encertats des de la boia i han aprofitat les badades calellenques. Els 3 gols calellencs han estat obra d’Adrià Jiménez amb un xut botant, Dani Muñoz després d’un rebot molt lluitat a la boia i de Marc Palomino que s’ha lluït amb un xut a l’escaire pel pal curt des de 5 metres.

El tercer parcial ha sigut el millor dels calellencs, els de Roma han imposat el seu físic i una contra ben aprofitada per Julio a passada de Fito ha posat el 5-3. Novament Julio faria el 6-3 amb una bona definició després de l’exclusió temporal del porter reusenc. Aleix Aguilar tancava molt bé la porteria i la deixaria a zero en aquest parcial. La bona dinàmica seguia pels calellencs i Sanchez faria el 7-3 amb un xut que s’empassa el porter reusenc.

El darrer i últim parcial començava amb 7-3, molt a favor dels calellencs. Adrià Jiménez faria el 8-3 amb un xut a l’escaire. Els de Roma s’han començat a relaxar i han tingut una gran quantitat d’errors que els reusencs han aprofitat per fer 4 gols, l’últim d’ells a 1 minut 40 del final. Tot i el gran patiment, sense sorpreses els calellencs s’han endut l’importantíssim duel al Crol Centre Calella.

De l’equip de Roma han jugat: Aleix Aguilar, Jordi, Sergi Vila, Adrià Jiménez (2), Fito (2), Rubén, Txema, Sanchez (1), Julio (2), Joel, Marc Palomino (1), Tom i Oriol Martí (p).

El proper dissabte el Club Esportiu Fundació Creu Groga es desplacen a Sant Pere de Ribes per enfrontar-se al Club Waterpolo Garraf.

Parcials: 1-0/ 3-3/3-0/1-4

CEF CREU GROGA 8