INSTAL·LACIONS

LA PISCINA OLÍMPICA DE CROL CENTRE

Les instal·lacions del Crol Centre, compten amb la piscina exterior climatitzada de dimensions olímpiques (50m x 25m), situada davant de la terrassa del Centre Mèdic Creu Groga i a només 100m de la platja.

La piscina olímpica de Crol Centre es pot utilitzar durant tot l’any ja que manté una temperatura de 27ºC. El microclima de la zona, amb poques pluges, bona insolació i temperatures mitges superiors als 10ºC en els mesos més freds, converteixen Calella en el lloc idoni per a la preparació dels esportistes a l’aire lliure.

INSTAL·LACIÓ DE “LA MUNTANYETA”

La instal·lació municipal de “La Muntanyeta” es tracta d’una zona multiesportiva que combina instal·lacions a l’aire lliure i instal·lacions cobertes. Des de la Fundació Creu Groga, setmanalment anem a fer-hi activitat física en una zona multiesportiva que ens permet córrer i realitzar tots els exercicis que es porten a terme en les sessions d’entrenament.

És una instal·lació que es pot utilitzar tot l’any i que compta amb pistes d’atletisme, pista multiesportiva interior i també un camp de futbol de gespa artificial. Espai molt complet per a realitzar-hi l’activitat multiesportiva de la nostra Fundació.

GIMNÀS HEALTH & FITNESS

Una peça fonamental de l’entrenament específic de qualsevol modalitat esportiva, és “l’entrenament fosc” dirigit a complementar l’activitat física que es realitza. Per això no podia faltar a les instal·lacions esportives de Creu Groga, un gimnàs; el Health & Fitness. Amb més de 400m2 la zona de Fitness compta amb diferents espais adequats per a la pràctica de les diferents disciplines, donant un servei complementari destinat a tots els qui fomenten un estil de vida saludable a través de l’esport.