Nova derrota del Club Esportiu Fundació Creu Groga davant el CN Poble Nou B

Nova derrota del Club Esportiu Fundació Creu Groga davant el CN Poble Nou B

CEF Creu Groga 5
Poble Nou B 14

Els Calellencs van fer un primer quart imperdonable amb 0-6, el partit ja estava trencat.

Al segon de quart van arribar els gols de Cisco amb un xut de 5 metres i de Pizzi en una superioritat. El CN Poble Nou B va fer un gol que va posar 2-2 al segon parcial.

El tercer quart començà amb 2- 8, els calellencs no estaven fins i permetien contraatacs amb pèrdues de pilota. En atac es va generar perill amb alguns llançaments, Pizzi va aconseguir marcar des del punt de penal i als instants finals Sergi Vila va fer el quart gol local i Adrià Jiménez va anotar el cinquè. 3-1 de parcial però resultat molt advers de 4-10. Les expulsions definitives dels germans Pizarro van deixar als calellencs sense referències a la boia.

L’últim quart ja amb els visitants ben rodats va ser molt desigualat, amb el resultat de 0-4. El partit acabà amb 5-14 que deixa als calellencs tocats.

Van jugar per part dels de Dani Roma: Aleix, Jordi Nin, Sergi Vila (1), Pizzi (2), Adrià Jiménez (1), Marc, Cisco (1), Adrià Acosta, Lluís Pizarro, Julio, Joel i Tom.