Segona derrota del Club Esportiu Fundació Creu Groga de Waterpolo davant el CN Hospitalet B

Gen

Els de Dani Roma s’enfrontaven al 5è clasificat de la lliga en una complicada piscina. Els locals van començar a imposar el joc dur mentre els xiulets només castigaven els calellencs.

Els de Calella van donar massa opcions als d’Hospitalet que van gaudir de molts contraatacs. El primer quart va ser de 3-1 amb un solitari gol de Lluís a la boia.

El segon quart va ser un monopoli dels locals, novament els xiulets van penalitzar un munt d’accions calellenques i només dues expulsions a favor. El resultat fou de 4-0 i encara sort, ja que el porter de Mataró, Oriol Martí va dibuixar una gran actuació.

El tercer quart va ser el més igualat de tots, un gol de Cisco va fer que el resultat fos de 2-1.

L’últim quart començava amb 9-2 i el joc seguiria la mateixa tònica, els locals van aconseguir 5 gols mentre els calellencs només en van fer un, obra de Tom.

Tot i que el resultat és molt desfavorable, podria haver estat molt pitjor de no ser per les grans aturades d’Oriol Martí que va ser sens dubte el millor del Club esportiu Fundació Creu Groga.

Van jugar: Oriol, Jordi, Sergi Vila, Pizzi, Adrià Jiménez, Marc, Cisco (1), Adrià Acosta, Lluís (1), Julio, Joel i Tom (1).

Els resultats de la jornada han fet que el Club Esportiu Fundació Creu Groga baixi del segon al tercer lloc de la classificació.

El proper xoc, serà el proper dissabte 19 de gener a Lloret davant el Poble Nou B, primer clasificat de la lliga i encara invicte.

Resultat final:

CN Hospitalet B 14