Segona victòria consecutiva del Club Esportiu Creu Groga davant el Club Waterpolo Garraf

Els homes de “Roma” afrontaven un partit en un horari complicat (20:45h) davant un CW Garraf que podia posar en problemes sobretot amb la corpulència d’algun dels seus jugadors.

Al primer quart, els calellencs van estar bastant encertats i Julio al primer minut del partit va fer el 0-1, Lluís a la boia va fer l’1-2 i novament Julio va anotar l’1-3 i l’1-4 amb jugades ràpides. Sánchez anotaria el 5è amb una gran vaselina i el parcial acabà 2-5.

El segon parcial va ser el més fluix dels calellencs, van concedir espais i van encaixar 4 gols tot i que van fer també 4, obra de Pizzi amb una cullera a la boia, de Lluís amb un gran xut a la boia, de nou Pizzi aquest cop amb un xut llunyà a l’escaire i Lluís de nou amb un xut de 5 metres. 4-4 al segon parcial i 6-9 al descans.

Tot i que els calellencs eren molt superiors, la diferència al marcador no era la que es buscava. Al tercer quart, Lluís va fer el 10è a la boia i Julio faria l’11è després d’una gran passada de Fito. Fito anotaria el 12è en un llançament en home de més. El tercer parcial acabaria amb 2-3.

El darrer quart va començar amb un penal que provocà Lluís i Fito transformaria en gol. Als pocs minuts Julio acabaria un contraatac i de nou Julio faria el seu 6è a plaer. Pizzi faria 2 gols seguits un en contraatac i l’altre en una bona jugada col·lectiva. Els locals anotarien 2 gols, un d’ells de penal i el darrer quart acabaria amb 2-5 i el resultat final fou de 10-17.

Tot i la diferència al marcador, l’equip no està satisfet amb la feina ja que el joc no va ser prou bo, dessordre en atac i falta d’intensitat en defensa.

Van jugar pel CEF Creu Groga: Oriol Martí (p), Jordi, Sánchez (1), Pizzi (4), Joel, Fito (2), Rubén Ruiz, Lluís Pizarro (4), Julio Jiménez (6), Txema, Tom i Aleix Aguilar.

Resultat final:

Garraf: 10
CEF Creu Groga: 17

El proper dissabte 23 de febrer, els calellencs rebran al Tàrraco al Crol Centre.

Els resultats del cap de setmana han afavorit al Club Esportiu Fundació Creu Groga que es col·loca en 3r lloc després de l’ensopegada de l’Hospitalet B contra el Minorisa B