Victòria del Club esportiu Fundació Creu Groga que dona un lloc al Play Off d’ascens

El Club Esportiu Fundació Creu Groga estaven obligats a guanyar per garantir un lloc als Play-off d’ascens.

El CW Anglès que al principi del primer quart es va posar per davant, venia amb pocs jugadors però va plantar cara sobretot al primer quart on gairebé cada xut seu va ser gol. Un gol de Lluís a la boia va obrir la llauna dels calellencs i Pizzi amb un bon xut van empatar el match a 2. El 3-2 va ser obra de Joel i a partir d’aquí el CW Anglès sempre va anar al darrere. De nou Joel va anotar en contraatac i Pol Guiu va fer el 5è amb un xut de mitja distància. El parcial acabà amb 5-3.

El partit tenia moments d’absolut desconcert per accions que els àrbitres assenyalaven com a faltes que no s’agafaven per enlloc. Rubén va robar la pilota i va anotar al contraatac el 6-3. El 7è va ser obra de Julio després d’una superioritat marcada per la pissarra. El 8-4 va ser obra de Fito amb un xut que agafava per sorpresa al porter gironí. Tom amb un palmeig en superioritat va fer el 9-4 amb el qual es va arribar al descans.

Semblava que el partit ja s’havia trencat i en Roma va fer rotacions, donant entrada al capità Adrià Acosta que tornava d’una lesió. Van haver molts minuts sense gols i moltes ocassions errades per part dels calellencs mentre el CW Anglès pràcticament no va arribar a porteria. Els calellencs van anotar 2 gols, el primer obra de Pizzi a la boia i el segon de Pol Guiu amb un xut botant. S’arribà a l’últim quart amb 11-4.

El darrer parcial va seguir la mateixa tònica que el tercer, els calellencs podrien haver anotat en múltiples accions però van errar moltíssim, en tant que van permetre contraatacs del CW Anglès que van convertir-se en 2 gols en contra. En Fito anotaria amb un bon xut de 5 metres i Joel palmejaria un rebot amb el que es tancaria el marcador del match, 13-6.

Del Club Esportiu Fundació Creu Groga van jugar: Aleix Aguilar, Pol Guiu (2), Aarón, Pizzi (2), Adrià J, Fito (2), Rubén (1), Adrià Acosta, Lluís (1), Julio (1), Joel (3), Tom (1).

CEF CREU GROGA 13
CW ANGLÈS 6