Victòria fàcil del CE Fundació Creu Groga davant l’excessiva duresa del CW Anglès

Des

El primer quart va iniciar amb 2 penals provocats magistralment per Pizzi, el primer transformat per Cisco i el segon pel mateix Pizzi. La primera jugada en superioritat va significar el tercer gol del calellenc amb Julio trencant els 2 metres assistint Joel a plaer. El quart gol va ser obra de Julio just acabada una superioritat. Cisco va fer el cinquè i Pizzi faria gala de la seva qualitat a la boia amb un gran gol que tancà el parcial amb 1-6.

El segon quart va començar amb els locals repartint estopa, provocant accions perilloses, els àrbitres van penalitzar gairebé totes les jugades defensives calellenques amb expulsions que van significar 4 gols locals en el 2n parcial. Els calellencs per la seva banda no es van deixar intimidar i van aconseguir 7 gols: primer Adrià Jiménez amb un xut a l’escaire, Joel tocant el travesser, Adrià Jiménez novament amb un xut exterior, Lluís a la boia amb un gran xut, Sergi Vila tocant el pal i Pizzi a la boia després de lluitar molt la pilota.

Al descans els jugadors locals van seguir la seva tònica sense trobar cap mala resposta per part dels calellencs. Val a dir que al primer quart ja hi havia un jugador de l’Anglès expulsat definitivament. El públic també va jugar el seu partit amb gestos i paraules grolleres cap als àrbitres i cap al nostre equip.

El tercer quart va seguir la mateixa línia amb gols de Lluís tocant tots els pals de la porteria, Cisco amb un xut creuat, Joel de contraatac, Adrià Jiménez amb un potent xut, Fito després d’un contraatac amb generositat i Sergi Vila amb un xut potent.

Al darrer quart, el CW Anglès sense canvis va veure’s superat i va generar accions violentes i perilloses, una d’elles va acabar amb un expulsat sense canvi amb la qual cosa van jugar amb un home menys mig parcial. Van marcar Lluís amb un gran gol, Adrià Jiménez, Cisco després d’un rebot, Joel amb un xut exterior, Lluís a la boia. Al final marcarien dos gols els locals en accions de superioritat. Cisco i Tom marcarien els darrers gols del partit.

El resultat final  va ser de 9-25 a favor nostre. La nota més important va ser l’actitud dels calellencs, sense entrar en agressions ni joc perillós. L’entrenador Dani Roma va haver de jugar un important paper per tenir els jugadors amb el cap fred en tot moment.

També molt positiu va ser el fet de que el CE Fundació Creu Groga van mantenir la mateixa intensitat durant tot el partit, deixant el rival sense opcions en tot el match.

Del CE Fundació Creu Groga van jugar: Oriol Martí (p), Jordi Martín, Cisco Roqué (5), Pizzi (3), Adrià Jiménez (4), Dani Muñoz “Fito” (1), Sergi Vila (2), Adrià Acosta (C), Lluís Pizarro (5), Julio Jiménez (1), Joel Jiménez (3), Tom Fresquet (1).

El CE Fundació Creu Groga té dues setmanes de descans, després s’enfrontaran al Sallent el dia 22 de desembre a la piscina de Lloret.