Victòria sense complicacions del Club Esportiu Fundació Creu Groga davant el CN Igualada B

El Club Esportiu Fundació Creu Groga jugava de nou el seu partit de waterpolo a la piscina de Lloret i rebien a casa al cuer de la categoria. Els nois de Dani Romaní van aconseguir una nova victòria per 26 gols a 3 davant del Club Natació Igualada “B”.

En la primera jugada del partit Dani Muñoz avançava als locals i deixava entreveure quina seria la tònica del partit. Amb els Calellencs fent valdre el seu joc i posant més ordre que de costum va arribar el segon gol de mans de Lluís Pizarro des de la boia. Tom va anotar el tercer després de lluitar la posició i aconseguir plantar-se davant del porter. Cisco Roqué i Adrià Jiménez feien valer el seu bon xut exterior per anotar el 4t i 5è gols locals. Per acabar el 1r quart, Dani Muñoz, per partida doble, i Lluís Pizarro tornaven a veure porteria. El marcador al final del primer quart deixava un contundent 8 a 0.

En el segon quart Cisco va entrar amb molta força anotant 2 gols seguits. Txema, un dels més joves de l’equip va rebre un penal que ell mateix es va encarregar de llençar de forma magistral a l’escaire dret posant el 11-0 al marcador. El CN Igualada B no es deixava endur pel resultat i seguia lluitant el partit però els de Dani Roma, amb bones jugades de contraatac aconseguien ampliar encara més la distància amb gols de Dani Muñoz, Marc Palomino, Adrià Acosta i Sergi Vila. A pocs segons de la mitja part, el capità Adrià Acosta tornava a veure porteria robant una bona pilota a la boia per sumar-se al contraatac i xutar després d’una gran assistència de Lluís Pizarro. El marcador a la meitat del matx reflectia un clar 16-0.

El tercer quart començava idèntic al primer, amb gols de Lluís Pizarro i Dani Muñoz que aconseguien el 21-0. Va ser llavors quan el capità visitant, A. Bosch va aconseguir el primer gol pels Igualadins. Arribant al final del 3r quart amb un marcador de 21-1.

En l’últim quart Adrià Jiménez seguia amb bons gols amb xuts exteriors i Cisco el replicava marcant també des de fora. El capità Igualadí tornava a marcar en dues ocasions, una d’elles un gran xut a l’escaire esquerre de Sergi Cristòbal que no va poder fer res per evitar el 3 gol Igualadí. Adrià Jiménez marcava a 40 segons del final del partit i deixava el 26-3 final.

Cal destacar l’actitud del CN Igualada B que en tot moment van lluitar el partit malgrat el resultat.